2010/12/13

Миний эгэлхэн хайр

Сайн уу? Таньд болон бүх хүмүүст энэ өдрийн мэндийг хүргэе. Юуны түрүүнд энэ хорвоо дээр хүн гэдэг гайхамшигт тайлагдашгүй оньсгоны эзэн болж төрсөнд баяр хүргэе. Намайг зарим нь таниж байгаа байх "Ухаантай хүн уучилдаг" гэсэн захидлыг бичиж сэтгэлээ нээсэн эмэгтэй байна.
Image hosting by IMGBoot.com
Би зохиолч биш ч гэсэн надад зориулж сэтгэгдэл бичсэн ах эгч нартаа баярлалаа...Би дахиад нэг юм асуух гэсэн юм. Найз банди минь хотод байгаа болохоор хайртай гэж чанга хэлхийг хүсэвч хажууд минь байхгүй учраас их санах юм. Тэрний минь төрсөн өдөр энэ сарын 27-нд болно. Бид хоёр найзлаад жил болж байна. Бодоод байхад би эрэгтэй хүүхдэд бэлэг өгч байгаагүй юм байна. Тэр минь юу ч байсан жаахан хүүхэд шиг л баярлана . Харин утастай мэндчилгээний талаар мэдээлэл байвал хэлж өгч туслаарай. Бас ямар дуу энэ тэр гээд....л. Миний эгэлхэн гэнэн хайр сэтгэл зүрхэнд минь үргэлж орших болно. Юм бүхэнд сонголт байдаг харин ухаант хүмүн та өөрийхөө сонголтийг зөв хийгээрэй Ер нь муу хүн гэж байдаггүй муу юм хийдэг хүн л гэж байдаг гэсэн. Нэг хүн надаас асууж байсан юм 2 хүн чамд дурлажээ. Нэг нь ухаантай нөгөө нь баян чи алийг нь сонгох вэ гэхэд би ухаантай гэж хариулж байсан. Учир нь ухаантай хүн чамайг хайрлаж үнэнч байх болно мөн ээжийгээ хүндэлдэг болохоор чамайг ч бас хүндлэх болно. Тэд эмэгтэй хүн гэж ямар давтагдашгүй гайхалтай байдаг талаар ихийг мэдэх болохоор чамайг гомдоохгүй гэж хэлж байсан юм. Гар хүрэхийн оронд юм хэлэхгүй гараад явдаг. Зөвхөн чи итгэхэд л хангалттай. Хүнтэй учирвал яриа хөөр, хандаж байгаа хандлагаас нь авахуулаад хүнийг дүгнэж эхэлдэг байх гэж боддог. Тиймээс зөв хүнээ олж сайхан амьдрарай. Миний хувьд надад бурхнаас өгсөн тэр нэгэн эмээгийн хүү энэ хорвоо дээрх эгэлхэн хайр минь юм. Яг анхнийх шигээ хайрласаар байх болно (17 настай охин)
blog comments powered by Disqus
:
Вебсайт захиалгаар чанартай хийж үйлчилнэ. zayaznet@yahoo.com Биотогоор бариа засал хийнэ, эмчилнэ. 96688201, 97671271
 
Copyright © 2010 Zayaz.net Сайтын мэдээллийг ашиглах тохиолдолд заавал нэрийг дурдана. Вебсайтын загварыг Да Пино