2010/12/29

Ашиглуулсан ч гэсэн дурлаад байх юм

Сайн байна уу? Би зүгээр зөвлөгөө авмаар санагдаад үүнийг бичсэн юм. Одоо яах учраа мэдэхгүй толгой эргээд байна аа. Энэ явдал дөнгөж саяхан 7 хоногийн өмнө зугаалгаар явахад тохиолдсон. Миний хэд хэдэн сайн найзууд бас дөнгөж танилцсан хүмүүс ч байсан. Image hosting by IMGBoot.com
Гэтэл эхний шөнө би тасарчихсан байхад манай нэг эрэгтэй найз, бүр нилээдгйү сайн найз гэж бодож байсан залуу надтай унтчихсан байсан. Би хамгийн гол нь онгон байсан юм аа. Энэ их санаандгүй хэзээ ч төсөөлж байгаагүй явдал байсан. Би нилээд шоконд орсон байсан учраас дараагийн 2 өдөр бараг юу ч ярихгүй байсаар байгаад гэртээ ирсэн. Манай найзууд ямар новшийн амьтан бэ гэж их гайхаж миний өмнөөс шаналж байсан ч гэсэн хамгийн гол нь надад тэр хүнийг гэсэн сэтгэл аажим аажмаар бий болоод байна. Өмнө нь зүгээр л найзаа гэж бодож байсан ч одоо би түүнд дурлаад байна. Байнга бодогдоод уулзмаар санагдаад. Тэр өдрөөс хойш бөөнөөрөө юм яриад уулзсан ч гэсэн надтай үг дуугараагүй. Намайг зүгээр л нэг шөнийн охин байсан гэж бодож байгаа байх гэж бодож байна, энэ бодлыг нь арилгамаар байна, бас намайг онгон байсныг ч мэдээгүй юм шиг санагдсан. Зарим хүмүүс намайг дурлалынхаа төлөө яв, хожим харамсаад яах вэ, зүгээр түүнтэй шууд ярилц гэх юм нөгөө хэсэг хүмүүс нь чи хэрэггүй ээ миний найз сэтгэлээ барь нөгөө хүн чинь угаасаа муу хүн, чи тийм залууг орхи гээд байна. Миний хамгийн их айж байгаа асуудал бол хэрвээ би тэр хүнтэй шууд ярилцчихвал надаас зугтаагаад байх болов уу, хожим уулзкя гэхээр би уулзаж чадахгүй болчих болов уу гэж айж байна. Би дэндүү хулчгар байгаагаа мэдэж байсан ч алдчих болов уу гэж эмээж байна. Тэгж алдсанаас зүгээр ингээд үе үе царайг нь хараад явбал дээр ч юм шиг санагдах юм. Ямар ч байсан би ярилцаж өөрийгөө тийм явдалтай, зүгээр л нэг шөнийн охин биш гэдгээ учирлаж ойлгуулах хэрэгтэй тийм биз дээ? Гэхдээ энэн дээр нөгөө хүн маань хэзээ ч даруухан охидтой холбогдохыг хүсдэггүй, тийм охидоос зугтаадаг, эргээд хариуцлага хүлээх дургүй хүн учраас л айгаад байгаа юм. Би зүгээр түүнийг алдах байсан ч гэсэн өөрийгөө хэлсэн дээр тийм үү? Холбоогоо тасалсан ч хамаагүй?
blog comments powered by Disqus
:
Вебсайт захиалгаар чанартай хийж үйлчилнэ. zayaznet@yahoo.com Биотогоор бариа засал хийнэ, эмчилнэ. 96688201, 97671271
 
Copyright © 2010 Zayaz.net Сайтын мэдээллийг ашиглах тохиолдолд заавал нэрийг дурдана. Вебсайтын загварыг Да Пино