2011/02/04

Тэр зүгээр л секс хүсээд байгаа юм болов уу?

Сайн байна уу? Энэ сайтыг уншдаг болоод хэдэн сар болж байна. Надад нэг асуудал тулгараад та бүхнээс тусламж гуйх гэсэн юм. Би нэг залуутай танилцаад бараг 4 сар гаруй болж байна.
Image hosting by IMGBoot.com
Бид одоохондоо дотно харьцаанд ороогүй байгаа. Сарын өмнө бид нэг кафед уулзсан. Урьд нь зөндөө уулзаж байсан л даа. Тэр өдөр уулзахад тэр надаас хоёулаа буудалд орхуу гэж гуйсан. Чи надад итгэхгүй байгаа юм уу хоёулаа зүгээр л энэ шөнө хамт байя. Найз нь чамд ярих юм зөндөө байна гэсэн. Тэгээд бид 2 буудалд орсон. Түүний хэлснээр бид хоёрын дунд юу ч болоогүй. Зүгээр л бие биенийгээ тэврээд л унтаад өгсөн. Харин саяхан надруу утсаар яриад хоёулахнаа дээрийнх шигээ бүтэн өдөр хамт байя гэж хэлсэн. Би одоо яах хэрэгтэйгээ мэдэхгүй байна. Тэрэнд итгэх үү, үгүй юу, эсвэл тэр надтай зүгээр л сексийн харилцаанд орохыг хүсээд байгаа юм болов уу. Би түүнд тийм ч сайн биш, бас тийм ч муу биш. Бие биенийгээ мэддэг болоод бага хугацаа өнгөрч байгаа болохоор жаахан тийм санагдаад байгаа юм л даа. Уг нь хамтдаа кафед уулзаж, кино үзэж их л юм ярилцсан л даа. Гэхдээ яг энэ тохиолдолд яах хэрэгтэйгээ сайн мэддэггүй тэгээд л ...
blog comments powered by Disqus
:
Вебсайт захиалгаар чанартай хийж үйлчилнэ. zayaznet@yahoo.com Биотогоор бариа засал хийнэ, эмчилнэ. 96688201, 97671271
 
Copyright © 2010 Zayaz.net Сайтын мэдээллийг ашиглах тохиолдолд заавал нэрийг дурдана. Вебсайтын загварыг Да Пино