2011/02/19

Тэр орон дотроо юу боддог бол?

Орон дотор таны толгойд яг юу эргэлддэг вэ? гэсэн асуултанд 6 төрлийн эрчүүдийн хэрхэн хариулсныг хүүхнүүддээ сонирхуулъя.
Image hosting by IMGBoot.com
1.Өмнө нь: Би баллаад хаячихгүй л байгаа даа.
Ид дунд нь: Би дахиад 15 удаа хийхэд ч бэлэн байна.
Дараа нь: Яана аа, тэр дахиад эхлэх гээд байгаа юм биш биз дээ?

2.Өмнө нь: Секс хиймээр байна!
Ид дунд нь: Секс...
Дараа нь: Зайрмаг идмээр байна!

3.Өмнө нь: Би бэлгэвчээ хааш нь хийчихэв ээ?
Ид дунд нь: Бэлгэвчийг зохион бүтээсэн хүнийг буудаж унагавал таарна.
Дараа нь: Бэлгэвчийг бурхан ивээг.

4.Өмнө нь: Би өглөө өөрийгөө болгох хэрэггүй л байж.
Ид дунд нь: Өөрийгөө болгосноос энэ ч хамаагүй дээр юм аа.
Дараа нь: Би бүтэн 30 минут болсон. Одоо тэр надаас салахгүй байх аа.

5.Өмнө нь: Хммммм.
Ид дунд нь: Аррррррр.
Дараа нь: Zzzzzzzzz.

6.Өмнө нь: Бурхан минь гэж! Секс!
Ид дунд нь: Өнөөдрийн сумогийн барилдаан сайхан өндөрлөсөн шүү.
Дараа нь: Хурдан цэвэрлэе. Миний дотуур өмд хаана байна?
blog comments powered by Disqus
:
Вебсайт захиалгаар чанартай хийж үйлчилнэ. zayaznet@yahoo.com Биотогоор бариа засал хийнэ, эмчилнэ. 96688201, 97671271
 
Copyright © 2010 Zayaz.net Сайтын мэдээллийг ашиглах тохиолдолд заавал нэрийг дурдана. Вебсайтын загварыг Да Пино