2010/12/25

Тэр намайг нэг шөнийн охин гэж бодож байгаа

Сайн байцгаана уу Заяазын уншигчид аа.

Би шоу цэнгээнд дуртай муу охидын нэг гэж хэлж болноо. Аливаа бааранд хэн нэгэн залуу таалагдвал тэрэнтэй сээтэгнэж байгаад ямар нэг аргаар танилцаад, баарнаас гараад буудал орж секс хийхээс буцдаггүй. Нэг болсон явдалаасаа бичье. Сонин явдал болсон.
Image hosting by IMGBoot.com

Хорооллын нэг бааранд нэг залуу их таалагдсан юм. Би тэрэн лүү харц шидээд өдөж эхэлсэн. Тэр ч гэсэн надруу тэмүүлж над дээр ирж танилцсан. Би 2 найзтайгаа байсан тэр харин 4үүлээ байсан. Ингээд бид баарнаас гараад нэг буудалд орсон. Тэрний нүд нь намайг галзууруулах шахаж байлаа. Тэрний найзууд нь манай найзтай унтах гэж дайрахад манай найз нар уурлаад хэрүүл болж найзууд маань яваад өгсөн юм. Би ганцаараа үлдсэн. Тэгээд түүнтэйгээ маш сайхан секс хийсэн. Би үнэндээ түүнд дурлачихсан юм. Ингээд эхний сексийн дараа намайг архи пивоор шахаж нилээд их согтоосон. Удалгүй намайг ухаанаа алдхад тэрний 3 найз нь над дээр цуварсан байсан юм.

Би энэ явдалд нэг их эмзэглээгүй л дээ. Түүнд хайртай болдог маань л буруу байсан. Одоо түүн лүү залгана гэхээс өөрөөсөө их ичих юм. Болсон явдлаас ч бас. Би түүний найз охин болмоор байна. Гэвч тэр намайг нэг шөнийн завхай охин гэж бодож байгаа. Би яагаад ийм муу залууд дурлачихваа. Надад их хэцүү байна. Би яавал дээр вэ.

Би түүнтэй байхыг маш их хүсэж байна. Намайг аль бодох ойлгохыг хичээгээрэй. Завхай муу охин гэж бодож байгааг чинь мэдэж байнаа. Гэхдээ хүний амьдрал гэдэг янз янз байх юмаа. Би ийм л охин. Завхай, муу, мөн дурлачихсан тэнэг охин. Би тэрнийг л санаж байна. Би яавал дээр вэ хүмүүсээ зөвөлгөө өгөөч гуйж байна.
blog comments powered by Disqus
:
Вебсайт захиалгаар чанартай хийж үйлчилнэ. zayaznet@yahoo.com Биотогоор бариа засал хийнэ, эмчилнэ. 96688201, 97671271
 
Copyright © 2010 Zayaz.net Сайтын мэдээллийг ашиглах тохиолдолд заавал нэрийг дурдана. Вебсайтын загварыг Да Пино