2010/11/01

Fergie-Big girls dont cry /орчуулга/

Image hosting by IMGBoot.com
Чиний минь үнэр надаас холдоогүй байна
Чи минь одоо буцах онгоцондоо суугаа байлгүй
Надад нөмөр нөөлөг одоо юу юунаас илүү хэрэгтэй байгаа ч
Өөрөө өөртэйгөө амар тайван ярилцмаар
Нам гүм, дөлгөөхөн байдлыг мэдэрмээр

Дахилт:
Энэ бүхэн чамаас минь болоогүй юм шүү
Үүнийг мэдэж байгаа гэдэгт найдаж байна
Би л зөвхөн өөртэйгөө ярилцаж
Бодлоо цэгцлэх хэрэгтэй байна
Бяцхан хүүхэд хөнжлөө санадаг шиг
Би чамайг үгүйлнэ байх
Гэвч би одоо амьдралаа бодож
Том охин болох цаг хэдийнэ болжээ
Харин том охид хэзээ ч уйлдаггүй юм

Би одоо өөрийн энэ замыг
Ганцаараа туулж өнгөрөөх ёстой боллоо
Миний сэтгэл том болох хүртэл нь
Би хүүхдээрээ л байх бололтой
Шидэт үлгэр үргэлж сайхан төгсгөлтэй байдаггүй тийм үү?
Хэрэв би үлдчих юм бол, зовлон зүдгүүрийг урьдчилж харах гээд байна

Дахилт:
Энэ бүхэн чамаас минь болоогүй юм шүү
Үүнийг мэдэж байгаа гэдэгт найдаж байна
Би л зөвхөн өөртэйгөө ярилцаж
Бодлоо цэгцлэх хэрэгтэй байна
Бяцхан хүүхэд хөнжлөө санадаг шиг
Би чамайг үгүйлнэ байх
Гэвч би одоо амьдралаа бодож
Том охин болох цаг хэдийнэ болжээ
Харин том охид хэзээ ч уйлдаггүй юм

Хоёр жаахан хүүхдүүд сургуулийнхаа хашаанд
Хөзөр тоглоод сууж байгаа юм шиг цагаахан дүр зураг
Би чиний сайн найз, харин чи миний Валентиний хос болоод л...
Чи хүсвэл миний гараас хөтлөөрэй
Би ч бас чинийхээс хөтөлмөөр байна
Бид амрагууд, бас сайхан хос болцгоож
Бие биенийхээ нууцхан ертөнцийг хуваалцаж байсан
Гэвч одоо миний явах цаг болжээ
Гадааг түнэр харанхуй нөмрөн авчээ
Өөрөө өөртэйгөө амар тайван ярилцмаар
Нам гүм, дөлгөөхөн байдлыг мэдэрмээр



Da Da Da Da
The smell of your skin lingers on me now
You're probably on your flight back to your home town
I need some shelter of my own protection baby
To be with myself and center, clarity
Peace, Serenity

[CHORUS:]
I hope you know, I hope you know
That this has nothing to do with you
It's personal, myself and I
We've got some straightenin' out to do
And I'm gonna miss you like a child misses their blanket
But I've got to get a move on with my life
It's time to be a big girl now
And big girls don't cry
Don't cry
Don't cry
Don't cry

The path that I'm walking
I must go alone
I must take the baby steps 'til I'm full grown, full grown
Fairytales don't always have a happy ending, do they?
And I foresee the dark ahead if I stay

[CHORUS]

Like the little school mate in the school yard
We'll play jacks and uno cards
I'll be your best friend and you'll be my Valentine
Yes you can hold my hand if you want to
'Cause I want to hold yours too
We'll be playmates and lovers and share our secret worlds
But it's time for me to go home
It's getting late, dark outside
I need to be with myself and center, clarity
Peace, Serenity
blog comments powered by Disqus
:
Вебсайт захиалгаар чанартай хийж үйлчилнэ. zayaznet@yahoo.com Биотогоор бариа засал хийнэ, эмчилнэ. 96688201, 97671271
 
Copyright © 2010 Zayaz.net Сайтын мэдээллийг ашиглах тохиолдолд заавал нэрийг дурдана. Вебсайтын загварыг Да Пино