2010/11/01

Зүрхээ чагнахад...

Т.Аззаяа
Image hosting by IMGBoot.com
Зүрх минь чи надад
Зөв буруугийн альныг нь хэлнэ вэ?
Зөн совингоо дагаад, нүдээ тас аниад
Зүрх чиний үгээр шийдвэрээ гаргах уу?
Ухаан минь үгүй гэхэд, сэтгэл чи тийм гэх юм
Урагшаа хойшоо намайг татна бас түлхэнэ
Алхам алхамаар би өөрөөсөө зугтаагаад байх шиг
Ахиад л нүдээрээ биш зүрхээрээ орчлонг харах шиг
Үнэн гэсэн лоозонтой тэр зүгийн эсрэг
Өөрийг минь даллах арал руу гүйж явна
Өршөөгөөрэй намайг, оюун ухаан минь өршөө
Өөрөө мэдэлгүй би чамаас урвах гэж байна
Хожим энэ сонголтондоо би харамсаж магад ч
Хоосон цэцэрхлээс илүү зүрхэндээ би итгэж байна
Хорвоогийн улиг болсон ёс журмаас гажаад
Хүслийнхээ гараас хөтлөн, буруу зүг рүү буцлаа

2010.11.01
blog comments powered by Disqus
:
Вебсайт захиалгаар чанартай хийж үйлчилнэ. zayaznet@yahoo.com Биотогоор бариа засал хийнэ, эмчилнэ. 96688201, 97671271
 
Copyright © 2010 Zayaz.net Сайтын мэдээллийг ашиглах тохиолдолд заавал нэрийг дурдана. Вебсайтын загварыг Да Пино